LEMMIKLOOMAD

KUNSTLIKE VÄRVAINETE EEMALDAMINE MEIE TOODETEST

Meie eesmärk

Eemaldame 2020. aastaks põhieinetest kõik kunstlikud värvained. Eemaldame 2023. aastaks maiustest kõik kunstlikud värvained.

45

Meie senised saavutused

2018. aastal kasutasime 2017. aasta 125,2 tonniga võrreldes kokku 68 tonni (2018. a septembri seisuga). See on 45,4% vähem kui detsembris 2017.

Oleme teinud põhieinetega suuri edusamme. Meie peamised kaubamärgid on kunstlikest värvainete vabad, mh Purina ProPlan Felix, Gourmet, Purina Dog Chow, Purina Cat Chow, Bakers, Beneful, Friskies Cat & Dog, Felix ja Fido.

Alates 2016. aastast kuni praeguseni oleme eemaldanud laiast valikust toodetest 86 tonni värvaineid, mis tähendab kokku 55,7% vähendamist (2018. a septembri seisuga). Oleme kindlad, et saavutame 2020. ja 2023. aasta eesmärgid.

Meie vaatenurk: kunstlikud värvained lemmikloomatoidus

Teame, et lemmikloomatoitu valides tahavad paljud loomaomanikud, et see näeks isuäratav välja. Tootmisprotsessi käigus võib loomatoit värvi kaotada, mistõttu sellele lisatakse ahvatlevama ja ühtlasema välimuse säilitamiseks kunstlikke värvaineid. Looduslikud värvained on ained, mida esineb looduses. Ekstraktitult nimetatakse neid naturaalseks ja pärast töötlemist looduslikeks värvaineteks.

Kuid me mõistame, et nii, nagu ei taha inimesed enam kunstlikke värvained oma toidu sisse, ei taha nad neid näha ka oma lemmiklooma toidus.

Nüüd ei lisa me enam kunstlikke värvaineid paljudesse toodetesse, nt kvaliteetsetesse kuivtoitudesse Purina ProPlan ja Purina Beta, ning märgtoitudesse, nagu Felix ja Gourmet. Need tooted moodustasid 2014. aastal üle poole meie müügist.

Toote ümbertöötamine võtab aega, ent meil on olnud tore teekond. Oleme juba lõpetanud oma kvaliteettoodete portfelli analüüsimise, et koostada kava Purina kuivtoitudest kõigi allesjäänud lisatud kunstlike värvainete eemaldamiseks.

BAKERS™ on esimene kaubamärk, mille kuiv- ja märgtoidule ega maiustele pole lisatud kunstlikke värvaineid.

Nestlé ühisväärtuse loomine

Nii nagu oleme pühendunud lemmikloomade ja neid armastavate inimeste elu edendamisele, on ka meie emaettevõte Nestlé pühendunud elukvaliteedi parandamisele ja nii üksikisikute kui ka perede, kogukondade ning kogu planeedi tervislikuma tuleviku edendamisele.

Nestlé osa ühiskonnas

TEISED LUBADUSED